Träning x 2

Idag var det tungt att kliva upp 05.00 när klockan ringde för att gå till jobbet.
Hade dock en bra arbetsdag.

Träffade en patient idag som kom akut även i lördags för hyperemesis. Hon blev så glad när hon såg att jag jobbade idag oxå. Hon berättade att hon hoppades på det, men att det inte var så troligt. Men så var det! Kul att få uppskattning, då blir jag glad. 

Har fått väldigt mycket beröm från patienter att de tycker jag sticker så bra för prover och PVK. Mycket uppskattat att höra.

Efter jobb, dagishämtning och middag blev det 4 km på staknings maskinen på gymmet innan sista simträningen.
Fick till en hyfsad teknik idag, tror jag. Känner att jag måste gå en teknik kurs snart för att inte slösa energi på fel teknik. Ska undersöka det veckan.

Imorgon ska Leia på sin 18 månaders kontroll och vaccination. Hoppas allt ser bra ut.

Nu ska jag sova!
Helt slut. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback