Staka

Då jag haft halsont sista tiden hade jag några mil att ta igen i helgen.
Vädret har dock inte varit ultimat för vare sig rullskidor eller längdskidor så jag hat stakat i maskin på gymet istället.

Grymt jobbigt, mer än ute träning. maskinen är trög på nått konstigt sätt.
Både i fredags och lördags körde jag 10km. Hade grym träningsvärk i triceps efter fredagens pass och den är inte direkt bättre idag.

Tycker i och för sig om träningsvärk för då vet man att man använt nya delar av musklerna.

Hoppas nu att vädret håller i sig då konstspåret i Täby öppnade igår, för då kan jag åka där. Dock bara när det är ljust för det finns inget elljus. Som spåret ser ut nu vill jag inte åka där och riskera att repa skidorna så fortsätter inne.

Har jobbat hela helgen då nu blir det att lägga huvudet på kudden! Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback