Dubletter

Idag håller jag med ett projekt jag tänkt göra länge. Nämligen att säkerhetskopiera ALLA bilder och video jag har tagit. 
Har gjort det tills för ett år sedan, men få blev den ena externa hårddisken full och sen har det inte blivit av att jag gjort  det.
Hat nu två större hårddisken där allt ska finnas som dubletter jämt.

Vår första externa hårddisk gick ju sönder för ganska precis 2 år sedan och då förlorade vi så gott som alla bilder från de 8 år jag och H haft tillsammans och A som liten.

Känner att jag utmanat ödet tillräckligt nu genom att inte ha det senaste året som dubletter.

Sjukt tråkigt jobb, men kommer aldrig förlåta mig själv om jag förlorar fler bilder.

Har även bestämt att jag skall göra många fotoböcker för att spara bilder där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback