13 mil

Har fått till bra träning i flera dagar. I fredags kväll var jag och H ute och sprang tillsammans med barnen. De satt i tvillingvagnen. Vi höll varsin hand på vagnen och sprang.
4,6km på 30min blev det. Vi var båda helt slut i benen när vi kom hem.

Igår sprang jag samma runda igen på 24:44. Riktigt nöjd då jag var trött i kroppen.
Efter så styrketränade jag hårt i 45 min. Idag vaknade jag med härlig träningsvärk.

Idag var det så dags med min kort distans på staknings maskinen på gymet. Det blev 10km på 62 min så är riktigt nöjd med det.

Nu ska jag strax sova och ladda för lång distansen imorgon.

På 5 veckor har jag fått ihop 12 mil, bara att kämpa på för att få ihop mina 40 mil innan öppet spår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback