Halsont

Igår städade jag och Henrik huset, en riktigt stor städning!
Jätte skönt, blev så fräscht. När jag börjar jobba ska vi ta hjälp av en städfirma så vi kan göra annat tillsammans.

Till middag kom Boel med familj. Vi åt kyckling med potatis. Det blev en trevlig kväll.
Det var kanon väder att sitta ute oxå.
De åkte vid 22-tiden. Ameli var riktigt trött då (och mamma).
Idag somnade hon redan halv åtta.

Efter storhandlingen idag kom Sofia med barn hit och lekte, härligt :)
Dock kunde jag inte springa idag då Henrik var tvungen att jobba sent. Men har fått ont i halsen så tur att jag inte sprang.
Om jag mår bra imorgon blir det gymet!

Nu blir det sängen och min bok!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback