Bra

Intervjun på Astrid Lindgrens barnsjukhus avd q83 gick bra idag. Vi hade en lång intervju, jag fick tom träffa en ssk som jobbar där och ställa frågor utan cheferna.

När allt var klart sa de att de gärna vill ha mig, om mina referenser säger gott om mig (vilket de gjort på tidigare jobb) så är inte orolig över det.
Jag ska höra av mig till dem i nästa vecka och lämna besked.

Nu väntar jag bara svar från gyn på DS.

Hur det än går så har jag jobb framöver. Känns UNDERBART!!!! Båda är fasta tjänster, tryggt och skönt!

Även hör hemma på tomten går det bra, myren och stengångarna börjar ta form. Riktigt skoj, det blir otroligt bra. Killarna som jobbar är jätte duktiga och kan rekommendera dem till er alla.

Flickorna är fortfarande hängiga och febriga. Leia har även fått blåsor på insida underläpp, hon har riktigt ont emellanåt och sover dåligt.

Ameli har haft feber och huvudvärk hela dagen och hon kräktes 2 gånger på förmiddagen, jätte konstigt.
Hoppas de mår bättre imorn.

Typiskt att de ska bli dåliga precis innan Teds dop, men jag åker imorn ändå!

Sov gott!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback