Ont

Natten var sjukt jobbig!!! Leia började redan vid 22 igår att skrika, inte bara vanligt gråt utan hysteriskt! Armarna rakt ut, knutna nävar och rörde dig runt med kroppen. Vi fick verkligen känslan av att hon hade ont, men VAR?!

När klockan stod på 00.30 hade jag inte somnat ännu, Leia hade då haft 9 attacker av smärta. Hon skrek i kanske 5 minuter somnade i min famn och när jag precis blundat vaknade hon och skrek igen. Tyckte så synd om henne.

Vid 00.30 somnade vi båda, men bara fram till 01.30 när det var dags för nästa attack. Efter denna var jag nära att ringa vårdguiden, men vi somnade och hade en liten episod till innan vi vaknade 07.10. Gissa om bi var trötta!
Men ska det bajsas så ska det.

Efter att vi lämnat Ameli blev det en skön tupplur fram till tolv rycket :)

Nu ska jag sova igen och håller tummarna för att få sova många timmar i sträck.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback