Helgen

På fredag kvällen invigde vi bastun, vi hade svårt att starta den först så båda barnen han gå och sova innan den var uppvärmd.
Det var juvligt att bada bastu och riktig livskvalité. Vi njöt ordentligt!

I lördags var vi på Älvsjömässan och tittade på Underbara barn och hem och villa. Vi hade en toppen mysig dag. Handlade lite smått och gott till barnen. Det finaste var 2 likadana klänningar med en kanin på.
Jag var dock väldigt trött, men är ju konstantiskt trött så ville hitta på något med familjen.

Kvällen avslutade vi med pizza och ett härligt bastu bad :) så underbart! Vi kommer att bada bastu varje fredag, precis som släkten i Finland!

Badrummet håller på att bli jätte fint där uppe, jag har lite kvar att inreda.
Igår var vi hemma och plockade samt röjde inne. Vi möblerade om lite igen, blev super snyggt! Dock så ska vi måla bordet vitt.
Natten till igår blev ju jätte kass, så jag fick sovmorgon, men Blev avbruten av att Leia ville äta. Dock mådde jag lite bättre efter, men fortf galet trött. Det är verkligen en konstig känsla att vara tröttare när man vaknar ön när man gick och la dig för att man sovit så lite!

Idag ska vi röja lite till och fixa badrummen!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback