Det går bra nu

Natten var ok, Leia är inne i en fas där hon inte vill sova själv. Utan vi ska ligga sked HELA natten lång!

Dock så vaknade jag 05.45 av att hennes blöja läckt kiss i sängen.
Hörde även att hon var täppt i näsan så satte henne upp och gav nässpray trotts vild protest. För att straffa mig stoppade hon in hela handen i munnen och kräktes ner mig, sängen och sig själv. Kul! Tänkte jag, men det är lugnt. Lägger en handduk så kan vi sova en stund till tills Ameli vaknar.

Innan jag hinner byta blöja och kläder bajsar Leia, skönt! Då är det avklarat. När hon är färdig börjat jag byta och tvätta. Och mitt i tvättandes med böjda ben bajsar hon igen. Jag och sängen får dela på det.

Så blev inget mer sova, utan starta sanering först i badkaret och sen nya sängkläder!!!

Det går bra nu!! Hahaha!!!

Nu ska vi äta lunch och sedan bege oss till öppna förskolan!

Idag börjar jag ett lite hälsosammare liv igen, äta bra och nyttigt och träna. Hostar och snorar fortfarande, men inte ont i halsen. Så idag ska cykeln invigas!

Puss!!!


Kommentarer
Madde säger:

Åh vad kämpigt! Det är verkligen dygnet runt jobb med småttingar. Du är en stark och underbar mamma, glöm inte det! Pussa lite på småtrollen från oss på slåsta och krya på er.

2012-10-10 | 20:38:48
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se
David säger:

Hahahaa, förlåt att jag skrattar men det var svårt att inte göra det. Krya på dig hoppas vi ses snart

2012-10-13 | 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback