Dop

I fredags var jag och barnen hos en granne för att leka. Deras flicka går på Amelis dagis samt att dr har en bebis.
Vi pratade, fikade och hick en lång promenad med de minsta.

Jag och Gemma ska träffas och promenera imorgon efter att vi lämnat de stora på dagis. Mysigt!

I lördags var vi på dop för lilla Emil, det var fint och mycket trevligt att träffa sina vänner samt syster med familj.
Neo och Ameli var så söta, de kramades och höll hand.
Emil gick ett par lovvika som jag stickat, hade även broderat in hand namn på dem. Blev så bra!

Igår var vi på babysim med Leia, hon älskar det verkligen.
Henrik och Ameli åkte sedan till Globen och tittade på motocross show. De gjorde volter mm med cyklarna.

Inatt har Leia vaknat varannan timme hela natten :/ så känner mig trött idag.

Ameli somnade inte förrän 21.30 igår så hon är grinig idag. Hon klev upp 06 oxå för att vara extra pigg!

Just nu sover Leia, när hon vaknar ska vi åka och veckohandla all mat.

Puss och kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback