Tröttast

God kväll!

Idag har jag haft en jobbig dag. Mått väldigt illa och inte haft någon som helst matlust. Har nästan kännts som om jag skall kräkas emellanåt. Tufft att må såhär när man är på jobbet. Tur att större delen av graviditeten är över så jag kan börja må bättre snart!
Dessutom har jag varit galet trött idag, kommer nog gå och sova snart. igår somnade jag 20.30.

Efter dagis idag har vi varit på simskolan, Ameli älskar att bada. Dock så är hon inne i en härlig 2-års trotts så hon lyssnar halvdant och gör ändå som hon vill. Tur att vi inte valt att gå på simskola nästa period utan simma själva istället för då kan vi göra det Ameli tycker är roligast. Dessutom så har vi varit väldigt sjuka sedan vi kom hem från Thailand så vi har 6 stycken återsim att ta igen under våren.

Ha en bra fredagkväll alla!

Puss och kram från familjen bus!


En bild på Ameli för ca 1 år sedan =) sötnosen min!



Kommentarer
Angelica säger:

Usch vad jobbigt att du mått dåligt.. det är verkligen så jobbigt.. speciellt när ma jobbar som sagt..:( hoppas du mår lite bättre nu..



Jag fotar med en nikon d90.. som jag är nöjd med,men kommer väl uppgradera sen när man får rår,men de finns gabska mycket annat på priolistan om man säger så :)



Ha en bra kväl..

Kram

2012-03-09 | 21:45:10
Bloggadress: http://angelicasandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback