Mys!

God morgon!

Idag är jag och Ameli lediga så vi har mysdag. Jag kommer ju jobba i helgen så vi passar på att mysa idag =).
Imorgon är jag oxå ledig, då skall jag spackla i bastun och badrummet. Inte så roligt men vi måste ju jobba på om vi skall bli klara.

Inatt har Ameli vaknat flera gånger och haft svårt att somna om så jag känner mig helt slut idag. Tullan däremot verkar inte trött.


Ameli springer.

Ameli leker hund.

Läser träningsttidning på badrummet.

Här kommer dagens på mamma och magen:

Igår blev prylen 29+0 veckor =). Tänk så fort veckorna går nu när man väntar 2:a barnet.
Snart börjar jag min havandeskapspenning oxå, det skall bli jätte skönt. Jobbar exakt 2 veckor till from idag.

Snart skall jag och Ameli gå ut och leka lite innan vi skall äta lunch.

Ha en bra dag!

Puss och kram från familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback