Imorgon är en stor dag!

God kväll mina fina!

Idag är dagne före Amelis 2-års dag. Det är helt galet att jag ganska precis i skrivande stund för 2 år sedan började få lite kraftigare värkar, innan så var det mer mensmol.

Jag är så stolt över min lilla älskling, och dessa 2 år tillsammans med henne har förgyllt mitt liv mer än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig. Hon är det finaste och underbaraste i mitt liv och jag skulle göra vad som helst för Ameli.


Amelis födelsedags presenter inslagna och redo att slitas upp imorgon bitti =)
Har faktiskt fyndat på second hand i 2 av paketen...


Ameli uppklädd för att firas på dagis idag.
Hon har fått en jätte fin blomkrans, blåst ut tågljuset och fått välja alla sånger och lekar idag =) gissa om hon var stolt och glad när jag hämtade hem henne idag.

Imorgon blir hon hemma och får mysa med mig, farmor och farfar och pappa innan och efter jobbet =).

Ha en underbar kväll!
Ser fram emot imorgon och hoppas det blir en oföglömlig 2-års dag för Ameli.

Puss och kram från familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback