Tomtfix

God förmiddag!
 
Ja, faktiskt god =).
Leia var lite skrikig igår kväll så satte henne i bärselen eftersom hon sover som bäst då. Sedan gick jag och la mig bredvid Ameli i sängen. Pallade upp med massa kuddar, så jag halvlåg i sängen. Det gick bra, somnade som en stock. Leia vaknade 23 och ville äta och somnade sedan om =).
Hon har sovit 2 timmar i stöten fram till 05, då började magen tjorva igen. Vid 07 lyckades hon äntligen bajsa och blev lugn.
Nu sover hon i börsjalen på mitt bröst, för det är enda chansen för mig att göra saker här hemma, för hon sover så korta stunder när hon ligger själv på dagen =/.
 
Jag och Ameli har ätit god hallon smoothie till frukost och ägg...mums! Måste göra smoothie då min Havgurt inte är speciellt god.
 
Idag är Håkan här med sin grävmaskin, han och Henrik jobbar ute på tomten. Vi skall lägga på matjord och fixa diken mm så att vi kan rulla gräs på fredag nästa vecka =)
Ja, ni får jätte gärna komma och hjälpa oss rulla ut 640 kvadrat gräs =)
 
Ha en bra dag i regnet!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback