Stor :)

BVC gick bra idag, båda barnen blev godkända. Ameli följer sina kurvor perfekt. Hon är nu 88,5cm lång och väger 11,6kg.
Leia har gått upp 0,5kg på en vecka, enligt BVC sköterskan så är det därför hon är så stånkig. Hon är tydligen så mätt :) om hon gråter istället för att stånka så har hon ont i magen, men nu kan jag vara lugn. Skönt! Mina stora tjejer :) hon vägde 3830g och var 52cm.
Ameli vägde 3710g vid samma ålder och var 53cm lång!

Jag lyckades sova en stund med Leia mitt på dagen men hon var vaken mycket eller så ville hon amma, så fick inte sova så mycket som jag hoppats på.

Efter BVC så hann jag dammsuga och tvätta en maskin, skönt!


Kommentarer
Jennifer säger:

Kul att det gick så bra på BVC sis. Du är bäst



Puss och Kram

2012-06-12 | 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback