BVC

Har haft fortsatta problem att blogga från mobil appen. De håller på att åtgärdar felet =)

I lördags grät Leia igen, från 18-22, så slitsamt. Natten var sedan ok. Vi som trodde att hon kanske var bättre efter fredagens harmoniska bebis =), men icke.
Söndagen var bra, men igår var det dags igen. Då grät hon från 18- 22 igen. Verkar vara liter varannan dag. Hon vaknade även inatt och grät i 1 timme =(
Tycker så synd om henne samtidigt som jag tycker det är så jobbigt för mig oxå. Framför allt på nätterna, då sitter jag bara och lipar och tycker synd om mig och Leia.

Idag skall vi till BVC, skall ta upp detta med sköterskan. Samt att vi skall väga och mäta lillskrutten =).

Ameli är på dagis idag, så skall passa på att åka och storhandla innan vi skall hämta henna. Hon älskar verkligen dagis, tycker lite synd om henne som skall ha 7 veckors sommarlov, men då är ju många barn på gatan oxå hemma så hon kan leka med någon annan än mig =)

Här kommer lite foton från de senaste dagarna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback