Jobb och kalas!

Hejsan hoppsan!

Idag har jag jobbat igen, sov kvar på sjukhuset eftersom det tar mig 50 minuter enkel resa.
Vi hade en bra lördag och alla blodprover gick bra att ta på både mammor och bebisar =). Jag jobbar imorgon med. Måste kliva upp 05.00 för att hinna i tid, kul en söndagmorgon =/.

Efter jobbet idag så bar det iväg på Neos 1års kalas, där bjöds det på god ormtårta, chokladkaka, chokladbollar mm. Super gott. Syrran hade bakat allt själv!!

Neo fick massa fina presenter, av oss fick han hemstickade lovikkavantar som jag gjort =) blev riktigt nöjd tillslut. Dock har jag en vante över hemma då jag fick sticka om den ena för att den blev 1 cm längre =(.


Fina syster och Neo med sin uppsydda kostym från Thailand =)

Ormtårtan, mycket god sådan!


Mina älsklingar!


Presentöppning

Presentätning

Lovikkavantarna

Morfar och Neo pratar i telefonen!

Ameli inspekterar badrummet.

Nu skall vi ha en mysig kväll här hemma med Teletubbis, om Ameli får bestämma!

Puss och kram från familjenbus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback