Host, host!

God kväll!

Jag är tokförkyld och har jordens rethosta. Så jobbigt, varje gång jag andas hostas det. Lilla fröken Ameli har oxå börjat bli hostig, hon började inatt och det har stegrat på under dagen. Skulle vara kul om vi blev friska snart!
Dagen har vi spenderat i Täby C där vi träffat min fina vän Huda och hennes såååå söta dotter Alisa. Vi har ätit lunch och shoppat lite. Som tur var är de oxå förkylda så de ville träffa oss idag!

I helgen har Henrik lagt golv i klädkammaren, så nu är det bara Prylens rum kvar! Sedan har han börjat bygga väggarna i bastun så plattsättaren har rätt grund att kakla på.

Idag är jag i vecka 27+0 =), tänk så fort tiden går. Snart är ju bebisen här! Så spännande. Jag har fortfarande nedsatt aptit men illamåendet har avtagit lite senaste dagarna. Prylen är jätte aktiv i magen hela tiden, det är väldigt skönt!


Välja bok i bokhandeln....

...och läsa lite

Köpte denna bok till Ameli idag eftersom hon skall bli storasyster!

Köpte denna fina vår/höstjacka =)


Köpte även lite annat smått och gott!


Baddräkt till sommaren, så söt!

Nya pyamas, hon fick välja själv på dessa 2 eller med djur på!

Och dessa 2 pyamaser fick hon oxå. Nu klarar hon sig ett tag. Nästan alla som vi har hemma är på gränsen för små. Bamse pyamasen blir kanon till sommaren.

Ha en bra fortsatt kväll!
Puss och kram från familjen bus!

Kommentarer
Lotta säger:

2012-02-27 | 20:32:16
Lotta säger:

Hon är verkligen bedårande söt!

2012-02-27 | 20:43:47
Bloggadress: http://itwasnewyork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback