AJ!

God morgon!

Jag har så otroligt ont i min hals och mina lungor, bara hostar och hostar. Får se hur det utvecklar sig idag och blir det inte bättre till imorgon får jag nog gå till husläkaren så jag får rätt behandling mot hostan. Det receptfria på apoteket hjälper ingenting. Ringde jobbet imorse, och de sa att "jag inte fick komma om jag låter sädär". Skulle inte själv vilja få in en barnmorska som låter som mig.

Ameli mår bättre och är på dagis idag, hon bara sprang in och satte sig vid bordet där några andra barn satt och pysslade =).

Igår hade hon på sig den nya dressen jag köpte till henne. Oj, så söt hon var!


Ute och leker i det fina vädret!


Min coola coola tjej!


Min älskade Tulla!

Nu pappa skall du få se vad fina blommorna blivit som jag fått av dig, den ena skall Jennifer få när den vuxit till sig. Fick vara barnvakt till 3 små skott, en till varje dotter. Lina tog den som var störst och finast redan vid jul. De andra 2 hade inte tagit sig lika bra, men nu har de blivit jätte fina =).






Ha en bra dag.

Puss och kram från familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback