Sjukstugan på Rådjursstigen

Leia har varit febrig, snorig, hostig och allmänt sänkt i 1 vecka. Hon har mått riktigt gistet.
Sovit jätte dåligt dygnet runt!

Jag har offrat min nattsömn i en vecka för att hon ska få bättre genom att låta henne sova i min famn i högläge. Funkat ganska bra för henne, men envist snor har täppt till ändå trotts nässpray.
Sedan har hon vaknat av jobbiga hostattacker och som sedan hållt oss vakna.

Inatt var första natten på länge där nässprayet funkade. Och vi var bara vakna 1 timme. Ja, förutom korta stunder. Var dock tvungen att sitta och sova med henne i famnen från 00.30. Så är TRÖTT!!!

Nu börjar min hals värka IGEN och snorig har jag varit sedan i fredags. Suck! När ska allt detta ta slut?!

Ha en bra söndag.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback