Advent

Igår bakade vi pepparkakor med våra vänner Boel, Charlie och Jennifer. Det blev många fina konstverk av barnen.

När middagen började bli klar kom Henrik hem från flytten och Robban från jobb, vi åt en god middag tillsammans. Efter maten blev det solsidan och glögg.

Natten har varit sådär, Leia vaknade 5 gånger så har varit mkt trött idag. Nu väntar jag på att hon ska äta så vi kan sova några sammanhängande timmar.

Idag har jag handlat mat med barnen och lagat en mkt god vegetarisk lasange...mums!!!

Har oxå förgat håret. Det blev bra, kanske lite mer röd orange än vad jag tänkt mig. Men men!

Det är verkligen kallt nu, imorse hade vi -18 här i Vallentuna...brrrrr!

Ha en bra natt!
Puss!!!


Kommentarer
SIS säger:

Hej SIS:) jag fattar inte hur du pallar med så lite sömn. Du skall veta att du är stark. Kunde du inte fått sömnen denna gång iaf!! Kärlek puss och kram

Svar: Tack bästaste syster :)
Emeli

2012-12-04 | 13:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback