PW->löpning

Idag när Ameli var på dagis tog jag Leia på en tur till mataffären för att storhandla. Det gick jätte bra. Hittade även bra priser på mat till festen om 1,5 vecka. Toppen bra!!! Tränade ikväll. Skulle testa springa några steg då jag har abstinens på hård träning. Kunde inte sluta. Sprang ca 5km, och det var så underbart. Det bästa löppasset i hela mitt liv. Det gick så lätt, gjorde inte ont i kroppen. Har väntat nästan 3 månader nu, vet att det är bra att vänta lite till men kan inte hålla mig längre. Men kommer bara springa korta sträckor och stanna om det gör ont i bäckenet. Pappa, har vi kvar spinningcykeln hos farmor och farfar?! Om, så är jag mycket intresserad av den om den är hel vill säga! Här är en bild på Ameli som hon tagit själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback