2. Gammal och ung

Min tolkning av dagens utmaning blev ett par gamla barnskor från 60-talet som det gamla mot de nya "unga" Nike skorna från 2000-talet.
 
Här är alla teman för månaden:
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 
 
Här hittar Ni Kristinas blogg om ni vill se fler fotoutmaningar eller själva hoppa på!
http://ingenvanligdag.blogg.se/
 
Idag har jag varit på BVC för vägning och mätning. Nu är stora tjejen 58cm lång och väger 5400g. Hon följer sina kurvor utmärkt.
 
Vi har haft en mysig dag, med bad för barnen i "poolen" och god mat. Nu sover alla utom Leia. Både jag, Henrik och Jennifer har konstaterat att det räcker med 2 barn efter att de alla 3 gallskrek i kör under 1 timme.
 
Sov gott!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback