Underbar dag!

Hesan hoppsan!

I helgen har vi haft besök av farmor Ulla, så då har jag och Henrik  kunnat jobba på övervåningen. Vi har lagt golv i Prylens rum, så nu är all golvläggning klar. Sedan har vi även satt upp alla dörrar utom badrumsdörren =), det blev så fint. Innan helgens slut denna vecka skall alla lister sitta på plats oxå.
 
Idag fick jag oxå ett sms om att vårt komplement till köket har kommit, så det skall oxå monteras innan veckans slut. Det börjar verkligen dra ihop sig nu till en flytt upp =).

Idag har jag och Ameli haft en fantastisk dag tillsammans. Vi har varit hos frisören och klippt hene för 1:a gången. Hon var så duktig och satt helt stilla. Hon var jätte stolt när vi gick därifrån. "Klippt håret mamma" sa hon. 100:- fick vi betala, helt ok tycker jag =). Sedan åt vi en god lunch ute och storhandlade. Väl hemma så har vi lekt och skrattat och pussats =). Jag älskar min lilla Tulla som ser så stor ut nu i sin nya frisyr. Efter klippningen fick Ameli flyga helikopter, det tyckte hon om.

Här kommer bilderna från veckan som varit och nu:






Igår kväll ville Ameli ha en smörgås så hon gick in i köket, vi hörde prassel, sedan blev det tyst- Efter en liten stund så kom Ameli och sa "OJ, mamma titta". När vi kom in i köket hade alla smörgåsar hamnat på golvet. Jag och Henrik bara skrattade¨åt eländet. Men hon var duktig och la tillbaka alla =).


Före:


Efter:


Visst blev hon söt? =)



Ameli åker heliklopter =)

Ha en bra kväll puss och kram från familjen bus!

Kommentarer
HasseE säger:

Kanonsnygg frilla tycker moffi

2012-04-17 | 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback