Tillbaka!

God kväll!
Ledsen för dålig uppdatering de sista dagarna, men har inte kännt att jag haft tid eller ork att skriva.
Vi har varit sjuka hela påsken, den som mått bäst är Ameli som bara haft lättare feber och snor. Jag har haft hosta och snor och kännt mig väldigt orkeslös. Stackars Henrik har mått sämts med feber torsdag-måndag mellan 37,5-39,7 c och hosta och snor.
Så vår påsk har varit toppen med andra ord :/.

Vi hade planerat att  göra mycket jobb på övervåningen, men Henrik har inte orkat det så jag som mått bäst har gjort det jag orkat och kan. Det blev en tapet i vårt kommande gäst/arbetsrum, vårt nuvarande sovrum. Samt att jag målat taket i badrummet inför att plattsättarn skulle komma och börja igår.
Men bara de sakerna satte sina spår på min kropp, igår samt inatt var jag öm mer eller mindre hela tiden i magen och jätte trött. Somnade när jag la Ameli igår 19.30 och vaknade 07.00 imorse. Då mådde jag i alla fal bättre =).

Här kommer lite bilder från inredning samt familjen:



Älskar dig!


Före:



Efter:



Istället för sängen skall det stå en vit bäddsoffa här samt ett platsbyggd skrivbord under fönstret och hyllor skall byggas. Det kommer bli ett mkt mysigt gäst/arbetsrum. Vi blev väldigt nöjda med tapeten och skulle gärna haft den uppe i vårt kommande sovrum. Men med möbler och allt blir det fint där uppe oxå =).

Vår förhoppning är att vi skall kunna flytta upp om ca 3 veckor =).

I 2 dagar nu så har plattsättarn varit här oxå, det blir kanon font.

Före:


Efter:


Igår blev prylen 33+0 veckor....oj oj oj...det börjar närma sig!

Puss och kram från familjen bus!


Kommentarer
Moster och Neo säger:

Vad duktig du är sis det blir jätte fint.

Älskar dig massa pussar

2012-04-11 | 14:50:33
Bloggadress: http://livetmedneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback