Ameli har fått sin 1:a bil!

God kväll!
Idag har jag och Ameli varit inne i stan och ätit lunch med underbara Linn och hennes son Mandus. Efter lunchen tog vi en långpromenad i regnet medans barnen sov i vagnarna. Det var flera månader sedan vi sågs, så det var verkligen roligt att prata igenom livet. Hon har dessutom blivit fru under sommaren =).

Idag har vi även varit på simskolan med Ameli, hon tyckte det var lika kul som vanligt. Hon har verkligen utvecklats. I bilen påväg dit så sa Henrik; "Nu skall vi åka och simma Ameli", då savarde hon imma, imma...och skarattade. Så kul med språket nu som verkligen utvecklas för var dag som går.



Min fina flicka =)


Kul att bada

Imma, imma...

1,2,3 Hoppa

Igår fick Ameli provåka sin 1;a bil! Hon fick åka med William på gatan som körde henne eftersom hon inte når ned till gasen =).


Förväntansfull innan första åkturen.

Parkerad i garaget.

(Jag skall försöka lägga upp en video också på när de åker bilen.)

I lördags sprang jag tjejmilen. Jag sprang så snabbt jag bara kunde, men det var grymt jobbigt. Trodde det gick sakta. Men väl i mål hade jag en tid på 50.15 =). Jag är såååå sjukt glad och stolt över denna tid. Höll på att svimma i mål, så trött var jag.


Snyggo =)


Skönt med lite massage på magen av barnfötter när man är illamående =)


Puss och kram från Ameli

Sov gott alla!! från familjen bus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback