Hej!

Lördagen den 5 november hade vi lite födelsedagsfika här i huset. Det var jätte trevligt och mysigt. Tack familjen för alla fina presenter jag fick.
Efter fikat gick vi alla ut för att barnen skulle få åka i Amelis elbil. Igor körde runt alla, de hade väldigt roligt.


Kusin kärlek

Finaste <3

Gott med kaka

Neo flörtar lite med moster



Gott...

Lyckliga

Alla kusinerna utom Sam, han ville inte vara med.

På torsdagen innan, alltså 3 november. Dagen mellan min och mammas födelsedag var jag, Ameli, Jennifer och Neo hos mormor. Vi blev bjudna på jätte god stek och såsen skall vi inte tala om, sååååå god!
Ameli hade haft maskerad på dagis så hon kom utklädd till skelett till mormor. Både Neo och Ameli tittade mycket på fiskarna och lekte med Molly.



Ameli som skelett och med sin nya häst =)

Puss på dig min finaste dotter!

Ameli på sin "häst" bustroll.

Nu är Ameli på dagis och jag är ledig. Jag jobbar i helgen. Det sköna med att jobba natt är att man är mera ledig eftersom man gör längre arbetspass när man väl är på jobbet. Trivs toppen bra, bra kollegor och roligt jobb. Längtar dock tills jag får börja mitt år på förlossningen =).

Här kommer lite bilder från morgonen.




Vår stora tjej. Hon har utvecklats så mycket sista månaden. Kan massor av nya ord och kortare meningar.
Hon tycker om att sitta still och lyssna när vi läser saga. Även lite trotsig har hon blivit, provar att testa sina gränser.
Dock så är hon inne i en jobbig läggningsfas igen. Det tar mellan 30-60 minuter att lägga henne trotts att hon är trött. Hon försöker göra allt för att inte somna och missa nått. Hoppas det går över snart...
Men det är ju trotts allt detta som gör att vi älskar henne.










Ha en underbar dag alla.

Puss och kram familjen bus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback