Brum, brum...

Hejsan svejsan!
Igår skulle vår fina vän Ullis komma på besök, men jag hade sådan magkatarr och lite feber. Fick ont i magen redan på lördagskvällen och det höll i sig ända till igår kväll när jag äntligen lyckades hitta en Omeprazol. Så natten blev okey. Har varit jätte svullen och öm i hela magen idag, men nu känns det bättre.

Igår var vi hela familjen och öekte lite i lekparken för att Ameli skulle få komma ut lite. Jag satt mest och tittade på när mina fina älsklingar lekte =).


Ameli leker med durkslaget...sötnos!

Cooling påväg till lekparken!

Idag har jag och Ameli storhandlat och hämtat sista kösluckan ovanför fläkten. Det blev kanon bra! Nu är allt änrligen klart. Ameli hittade en snigel som hon plockade upp och smakade lite på när vi kommit hem, mums!

Mäklaren ringde idag och meddelade att en kvinna är intresserad och vill komma redan imorn och titta =) hon undrade även om inflyttningsdatum då hon är nyseparerad och vill ha något snabbt. Så håll tummarna!

Sedan har jag och Ameli varit på en seconhand affär och handlat en bil till henne. Hon var så söt på den! Vi var ute och åkte länge och sedan när Henrik kom hem från jobbet så tvättade vi vår nya bil.
Och efter Amelis kvällsbad så busade och myste vi =)
Nu sover hon så gott!


Efter storhandlingen, en super glad tjej!

Smakar på snigel som kröp på marken, det var kul!

Bilen!


Puss och kram familjen bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback