Julgran

Hejsan alla!

I fredags köpte vi våran jätte fina julgran och pyntade den. Och oj, så mysigt det var! Den blev så vacker.
Ameli tyckte det var mycket spännande att hjälpa till. I granen har vi våra hemmagjorda silverkottar, det blev super snyggt. Skall försöka komma ihåg en närbild på en sådan till nästa gång.

Nu är äntligen all julmat inköpt, imorgon skall jag göra egen gravad lax och på fredag skall jag tillreda julskinkan och julköttbullarna =).

Idag har jag gjort julkola, tror jag äntligen efter några år av misslyckade försök har lyckats!

Imorgon smäller det, då skall vi äntligen på ultraljud av bebisen, längtar super mycket! <3


Tullan!

I badrocken efter ett hätligt bad...och iklädd mammas mössa!


Här är den fina granen =)

Ameli förväntansfull på julgranen...

Igår lagade vi till sillen inför julafton, visst ser det gott ut?!

Här är julkolan, lite kladdigt, men tror de stlenar bra. Håll tummarna!

Ha en bra kväll så hör jag av mig imorn om hur ultraljudet gick!

Puss och kram familjen bus!

Kommentarer
Moster Jennifer säger:

ÅÅåå vad fint det blev med granen. Jag längtar också till att vi har hus. Puss på er alla fyra så ses vi i dagarna. Love

2011-12-21 | 23:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback