1:a dagen

God morgon!
Idag går Ameli sin första dag själv på dagis. Jag lämnade henne vid 8-tiden och skall hämta henne 15. Vi kände att det var lika bra att låta henne gå en hel dag på en gång eftersom att det är så det kommer bli redan på måndag. Hon var jätte glad när jag lämnade henne och när vi vinkade hejdå! Tror att det kommer gå strålande idag =). Men lite konstigt känns det för mig.


Roligt att gå till dagis

I onsdags hade Ameli sin 2:a inskolningsdag. Den gick oxå galant. Till lunchen kom även Henrik till dagis, så då var vi båda med på inskolningen. Han tyckte precis som jag jätte bra om både fröknar, lokal och barn =).
Denna dag lyckades vi få henne att sova middag i vagnen, det var tur eftersom hennes simning började på kvällen.
Det gick jätte bra att simma, lite ringrostig var hon men duktig!














Igår på hennes 3:e inskolningsdag gick det oxå toppen bra. Hon struntar nästan helt i mig och bara leker och har kul. Dock så vägrade hon sova middag igår så hon var väldigt trött på eftermiddagen. Hon somnade till påvägen hem och när jag satte henne på skötbordet för att ta av skorna så la hon sig bara bakåt på ryggsäcken och somnade =) helt slut! Jag lät henne sova i ca 10 minuter eftersom klockan var 15.30. Och sedan somnade hon gott på kvällen.








Ha en bra dag!
Puss och kram familjen bus!

Kommentarer
Madde och Tilde säger:

Vad kul att det går bra med inskolningen:)

2011-08-19 | 20:44:22
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback