Kräka!

Idag hade jag bestämt att Ameli och mamma skulle till Uppsala i en nyöppnad barnbutik. De 100 första fick 50% på valfri vara. Riktigt bra. De öppnade 07.00, så vi skulle åka 6.00 för att vara på den säkra sidan att hinna. 06.00 vaknar jag och Henrik, kul att klockan vägrar ringa just denna morgon...*suck*. Men jag var snabbt uppe, kokade ägg, välling, packade yoggi och smörgås. Så 06.25 var vi iväg.
Jennifer informeerade om att det kunde bli svårt att bli en av de första för oss =( men det var bra pris på bilstol så vi åkte ändå.
Ca 10 minuter innan vi var framme så kräktes Ameli upp all välling. Hon sitter i baksätet så just då vet jag inte förödelsen. Väl framme så ser jag att hon kräkts upp ALL välling. Sprayat ner typ halva baksätet och hela stolen och kläderna =( KUL!!!

Hade som tur var ombyte med mig, men ingen extra jacka. Ameli har kräkts flera gånger när vi åkt bil, tror hon är åksjuk. Undrar vad man kan göra åt det. Jäkligt jobbigt att sanera bilen var och varannan månad =(.

Hon tyckte det var jätte kul att titta och ta på alla leksaker. Vi köpte bilstolen och ett "matförkläde" så vi inte får fläckar på alla kläder =).

Tack sis för en mysig morgon med er!

Lägger upp bilder lite senare!

Puss och kram failjen bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback