Inga hål

Hejsan hoppsan!

Natten har varit riktigt bra. Ameli har bara vaknat ett par gånger, hostmedicinen gjorde susen. Hon mår mycket bättre idag, bara lite snor och hosta kvar, skönt!
Vi vaknade 7.30 imorse så det var riktigt skönt. Men det blev lite stressigt istället, för 9.15 skulle jag vara hos tandläkaren. Ameli ville duscha med mig imorse det gjorde ju inte direkt tidsbristen bättre, men det var sååå mysigt.
Ameli fick vara med Emma under tiden jag kollade mina tänder. hade INGA hål, HURRA! Kommer inte ihåg när jag hade hål senast. Hoppas det varar länge. Går till tandläkaren varje år ändå, och det tänker jag fortsätta med!

Igår blev jag och Henrik med bil, en vit golf anländer i början på maj =) välkommen till familjen!

I övrigt idag så har vi tvättat kläder och städat. Så nu är det finare här hemma!

Vi har dansat och busat mycket också...hihi!


Åt korv och pasta till lunch, gott. åt upp nästan allt!


Ute och busar på ballkongen <3


Titta mina söta tofflor, lite stora men det gör inget de är varma ändå!


Hjälper mamma laga mat =)


Detta är en av Amelis favoritleksaker.

Nu har vi bytt sängkläder och skall dricka välling och sova lillskruttan!¨

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss och kram familjen bus!


Kommentarer
Madde och Tilde säger:

Vad härligt att du mår bättre Ameli:)

2011-04-14 | 07:42:32
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback