Hos mosterJennifer!

Hejsan alla!

Idag har jag och Ameli åkt till moster jennifer och kusin Neo. Vi skall åka till Linköping imorgon för att se när Mattias spelar innebandy med landslaget =)
Vi skall bo på hotell och ha det underbart!

Vi har haft en mysig dag, busat, promenerat, sjungit mm. 

Jag och Ameli har badat badkar =) första gången, så det var jätte mysigt! Nu sover mitt lilla hjärta gott efter en intensiv busig dag ;)
Jennifer sitter och ammar Neo inför natten. De är sååå fina! Älskar er massor, puss!

Pappa Henrik är hemma hela helgen och renoverar, så duktig! Jag har hjälpt till genom att måla klart alla fönster invändit =)  <3

Bloggar när jag kommit hem på söndag =) om jag inte hinner innan!


Badar =)


Manekängar, mormors klänningar som hon hade som barn =)




Locket på =)


Hjälpa pappa renovera =)


Detta fick Ameli igår, mössa, stövlar och jeansjacka !

Hon hade namnsdag igår, Ameli-dagen.

Tack alla som röstat på Ameli i tävlingen, tyvärr gick hon inte vidare. Men vi är glada ändå =)

Sov gott!

Puss och kram familjen bus!


Kommentarer
Tilde säger:

Grattis i efterskott på din namnsdag Ameli:)

Synd att du inte gick vidare men du får ju iallafall synas på din blogg varje dag!

Kramar Tildebus

2011-04-22 | 16:36:33
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback