Kräk

Idag har jag och Frank varit och handlat mat och då premierade han med att sitta i kundvagnen.

Hade tagit med en sjal som jag knöt runt magen och ryggstödet, funkade perfekt.
Han var så nöjd, skönt.

Ikväll har vi ätit fylld paprika till middag, bra tips till er läsare.
Mina är fyllda med hemmagjort mos och lite bacon som får gotta sig i ugnen cirka 15 minuter.

Ikväll har Frank kräkts 4 gånget sedan 19.30. Hoppas inte han är magsjuk utan bara slem eller nått. Han är fortfarande lite snorig. 
Jag och Henrik har stoppat i oss vitpepparkorn och förberett sovrummet med handdukar, plastpåse och våtservetter. Nu håller vi tummarna att han får en bra natt.

Jag är redan as trött idag då han vaknade 8-9 gånger inatt. Sov en stund på dagen med honom men är ändå trött nu.
Därför säger jag godnatt då min prins äntligen har somnat igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback