Benbrott

I onsdag 18.40 ringde min kära make och meddelade mig den "goda" nyheten att han tippat omkull med crossen och brutit nyckelbenet.

Eftersom han inte kunde köra bilen fick jag springa till grannarna (de som var hemma och inte tagit semester ölen redan). Danne åkte med oss till crossbanan för att kunna köra hem bilen och cykeln.

Jag och barnen körde Henrik till Danderyds sjukhus.  Vi åkte sedan hem och väntade. Vid 02- tiden kom han hem med taxi. Nyckelbenet var av på 2 ställen och han planerades för operation.

Senare på torsdagen ringde de från ortopeden och kallade till op 1 vecka senare, helt sjukt! Han har super ont och knaprar massa Morfin. Så på onsdag ska han opereras. 

Så typiskt att vi i måndags varit på Ikea och handlat massa saker, 3 meter garderob till vårt sovrum, köksskåp till tvättstugan, en säng till Leia mm. Allt detta håller jag nu på att skruvar och monterar själv. Samt så tar jag hand om alla i familjen, hushåll och markservice. 

Jag är int bitter 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback