Kul

Igår hade jag min andra inskolning på gynmottagningen. 
Där får man göra lite mer barnmorske saker. Igår blev det en spiral, nexplanon insättning och prolapsring och mycket annat. Riktigt kul.

Idag har jag varit ledig tillsammans med barnen, vi har storhandlat samt varit hos läkaren med A lilltå. Vi har upptäckt att hennes andra lilltå nagel också delar sig. Samt att L har samma på båda sina lilltånaglar. Vet inte hur eller varför de fått så. Inte heller doktorn kunde svara på det.
Han ville inte att de ska operera i nu läget utan istället att vi ska ha bedövningssalva när vi klipper tårna för att hålla naglarna korta. Och höra av oss om det inte fungerar bra.

Nu ska jag sticka lite.
Puss!
Mina hjälpredor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback