IGEN!

God morgon!

Då var det dags att vabba igen! Ameli vaknade inatt och kräktes ett par gånger. Som tur var hann jag höra vad som var på gång och vi hann flytta oss från sängen.
Min älskade lilla lilla Tulla, det gör så ont i mitt hjärta när jag ser hur jobbigt hon tycker det är att kräkas och må dåligt. Jag var tvungen att duscha av henne oxå då et blev kräka lite överallt på henne, gissa om hon frös då?! Sedan somnade hon i min famn inlindad i handdukarna.
Hon har inte kräkts något mer efter detta. Hoppas det bara var nått engångskräk!

Jag älskar Ameli så otroligt mycket att det inte går och beskriva kännslorna!
Just nu tittar vi lite på Bollibompa och bara myser...

Imorse var hon så söt. Jag fick en kraftig hostattack, och Ameli tittade på mig...pussade mig på munnen och sa "Ingen fara mamma". Det är kärlek det!

Ha en underbar marsdag alla!

Vill även passa på att gratulera min pappa och farfar på Albindagen 1 dag i efterskott!

Puss och kram från familjen bus!

Kommentarer
Marie säger:

Naaaaaw krya på dig lillflisan!!!

vilken fin blogg du har snäckan=)



KRam Marie o Loke

2012-03-02 | 09:27:45
Bloggadress: http://sweetml.blogg.se/
Madde och Tilde säger:

Stackars liten:(

2012-03-02 | 19:44:00
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback