Underbara väder!!!

Tur att vädret äntligen kan kallas sommarväder!!! Det gör allt så mycket enklare.

Kvällen och natten var inte roliga. Ameli var jätte trött redan vid 19-tiden så vi gick och sov henne. Dock så vaknade hon efter någon halvtimme och var jätte ledsen, Henrik försökte lugna henne. Hon varvar ner men hör sedan en motorcykel och blir HUR pigg som helst. Leia är i samma stund övertrött och bara skriket, tror kanske hon väckte Ameli :/

Sätter Leia i bärselen, för där somnar hon och sover som bäst. Tar en promenad ute, när jag kommer hem har À fortfarande inte somnat. Vid 20 rycket kommer se båda ned "Ameli kvittrar, jag är vaken mamma". Som om jag inte märkt det ;) sötnöten min.
Efter en kvart nere så ramlar À och vill bara till sin mamma, som hon så fint säger. Jag trycker in en napp snabbt och försöker trösta fort för att L inte ska vakna då hon verkligen behöver sova!

Vad händer, har plötsligt 2 gråtandes ungar i famnen. Båda lugnar sig tillslut men förblir vakna LÄNGE!!! À somnade vid 22.30 och L vid 23.30. Jag och Henrik var helt slut hela kvällen!
Vid 00.30 vaknar jag av att À gallskriker av gråt i sitt rum, H kan inte lugna henne. Hon gråter så intensivt att hon kräks i sängen! Tack för den!!! Precis vad vi behövde nu...
Som tur är vaknade inte L. Efter klädbyten och tvätt, skurning så var vi alla samlade i vårt sovrum igen.
Alla somnar snabbt, men jag hinner bara sova i 30 minuter innan L vaknar och vill äta! Åh, så pigg jag var då.
Vad 06 tar jag L till soffan för att inte väcka À som måste få sova!!

Men förutom detta var natten bra!

Leia har just slagit rekord, hon har sovit i 3,5 timme. Dock i bärselen!

Ameli ligger i vagnen och sover, fortfarande febrig. Imorse hade hon 37,7. Min lilla skatt!

Idag ska vi till familjerätten och bekräfta att H är pappa till L eftersom vi inte är gifta!

Ha en bra dag och kväll. Planerar att lägga upp bilder ikväll på tomten, om nu barnen samarbetar.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback