Nyårsafton 2011

God kväll!

Först vill jag börja berätta vad som hände efter stormen Dagmar.  En tall rasade ner ca 1,5 meter fårn vår husknut. Kul!!! Vi är mycket tacksamma för att den landade bredvid. I våras innan vi flyttade in så föll en tall 0,5 meter från garaget. Så nu kännde vi att 2 gånger tur får räcka. Henrik sågade ner ännu en tall som riskerade att falla rakt in i sovrumsfönstret.
Vi har försökt ringa både LB-hus och NCC sedan våren fram till i början på december angående just den tallen som rasade och den vi själva tog ned. De har lovat att återkomma, men icke!



I fredags var jag och Ameli hos barnmorskan och lyssnade på bebisen, allt lät jätte bra. Hon var så söt och glad när vi lyssnade. Jag fick även svar på varför jag kännt mig yr senaste veckorna. Har ett blodtryck på 90/55.

Såhät tuff var Ameli hos barnmorskan.

Självaste nyår firade vi här hemma i huset med Boel, Robban, Charlie och David. Det var trevligt. Vi åt god mat och bara umgicks. Tyvärr så var jag tvungen att lämna alla vid 20-tiden för att åka till jobbet. Det var inte lika kul.







Förätt

Ha en trevlig kväll!

Puss och kram familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback