Somnade stående

God eftermiddag!

Idag var Ameli uppe med tuppen...eller nja, innan tuppen. Kockan visade 04.30 när ordet lälling kom, gick upp och värmde den som vanligt. Dock blev det inte som vanligt efter det. Hon försökte somna om, men lyckades inte. Utan 05.15 sätter hon sig upp i sängen och ropar LÄKA, LÄKA = leka, leka och sprang ut i vardagsrummet.

Som tur var kunde jag sova vidare en stund eftersom Henrik ändå skulle upp och göra sig jobbsnygg!

Förmiddagen har vi spenderat i skogen för att leta natursaker som vi skall göra till julpynt =). En mycket mysig tur blev det.

Efter massa bus blev det plötsligt knäpptyst bredvid mig i soffan, och när jag tittar på Ameli står hon över soffan och sover. Så sött, började småfnittra och hade som tur var kameran nära.
Tänk att hon höll ut ända till nu innan hon somnade.




I skogen, hon hörde en bil och blev rädd. Trodde den skulle köra där vi stod mitt bland tallar och granar, sötnosen!

Ha en fortsatt bra dag.
Jag lovar att återkomma med vad vi hittar på för julpynt med allt vi hittat!

Puss och kram familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback