Imorgon smäller det!

God kväll alla kära!

Imorgon är det en stor dag i vår dotters liv, hon börjar på dagis!!!
Vi kommer att inleda med 3 dagars inskolning och sedan på fredag skall hon gå själv. Det känns både roligt och ledsamt på något vis. Det har ju varit en ära att få vara hemma med mitt lilla charmtroll. Kommer sakna det.

Men å andra sidan så längtar jag såååå mycket efter att få börja jobba!

I lördags var David här på middag, det var mycket trevligt. Han och Ameli lekte massor med varandra =).
Igår var vi i stallet där mormor och plastmoffa Johans hästar står på middag. Vi grillade och hade det super duper mysigt. Vi hade tur med vädret också, det var regnmoln men inget regn.
Ameli och Neo fick rida ponny, de tyckte det var skojigt!

Ameli lekte mycket med sin bästa kompis Molly också, så söta!

Ikväll har jag satt upp alla gardiner och Hanrik massa lampor, kuli!

Här kommer bilder:


Finaste....

Hej hej kompis!

Toto...

Puss från moster!





Sötnosar!


Fina ni är...min finaste bilde på er =)





Tiiiit ut toto...


Sitt fint så får du smaka mormors sockerkaka.


Vår fina trollunge!

Sover middag dagen efter alt kul!

Före:

Efter:


Nå vad tycks?

Puss och kram från familjen bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback