Träna med barn

Frank kräktes inte mer än tisdag kväll så vet inte vad det var han hade. Dock misstänker vi fortfarande kräksjuka ändå eftersom att barn och fröken insjuknat samma kväll/natt som Frank.


Vi andra verkar dock klara oss, haft Leia hemma igår och idag för säkerhets skull även denna vecka.

Igår blev det vilodag men idag körde jag ett ben och rump pass med barnen som vikter. Riktigt kul och tungt. Var helt skakig i benen efteråt. De tyckte oxå det var kul och skrattade massor när jag gjorde övningarna. 

Idag har jag haft en rensa lådor dag, blev så fint och organiserat. Egentligen är det ju inget som syns utåt men jag får frid i kroppen och det är ljuvligt att öppna lådorna nu.

Nu kallar sängen på mig.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback