Något bättre

Frank var på BVC igår. Han har inte riktigt vuxit som han borde. Inget att oroa sig för men sköterskan tyckte jag skulle försöka få han att äta gröt. Vi har ju provat med smakportioner någon månad men han tycker inte det är så gott.


Han skulle även få vaccination men då han är sjuk sköt vi på det till nästa vecka.

Hostan är värre för Frank men annars är han något bättre idag. Fortfarande snorig som bara den men inatt sov han till och med bättre. Tro det eller ej men han drog 4!!!!!!! timmar 23-03. Höll på att svimma när jag såg på klockan. Dock sov han oroligt från 03-07 så kände mig super trött imorse.

Har just sovit en stund medan Frank gör det, känner mig lite piggare. Jag börjar dock bli förkyld nu oxå så känner mig lite ruggig. Blir en mysdag inne under en filt och ladda batterierna. 

Hoppas kunna köra ett överkroppspass ikväll om jag inte blir sämre. Igår blev det 1h promenad i solskenet för att ladda med d-vitamin. I måndags efter träningen övade jag lite handstående och blev så glad då jag blivit starkare och kan stå längre. Dock fortfarande med hjälp av vägg, men försöker lätta fötterna från den till och från. Körde även armhävningar och som det är nu orkar jag 2 stycken på tå. Bara fortsätta kämpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback