Vecka 37+0

Hur galet!!!! 3 veckor kvar till beräknad födsel.
Denna graviditet har varit sååå lång med början i oktober då IVF processen drog igång.

Nu känner jag mig tung, orörlig och redo för förlossning.
Sover dåligt, konstant trött och ont.

Är även otroligt nyfiken på vem som gömmer sig i min mage.

Allt som jag velat göra innan bebis kommer är klart. Den sista grejen blev klar idag, gipsmagen.
Och i tisdags var jag på Gravidfotografering.

Det enda som är kvar är att ladda filmkameran och kontrollera att den är tom så vi kan filma 3:ans förlossning oxå. Samt ladda kamerabattetiet för alla foton som ska tas❤️.

BB väskan är så gott som klar. Inte nerpackat men det mesta är framplockat så bara lägga ner i väskan när det är dags. Lite gottit ska även köpas och packas ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback