Tips

Jag älskar ju att läsa böcker som ni nog redan vet. Helst av allt vill jag ha riktiga böcker att hålla och ta på.
Men som ni även vet har jag en till hobby, sticka och virka. Det är svårt att kombinera dessa hobbisar samtidigt och jag tvingas välja.

I början på juli bestämde jag mig för att ge ljudboken en chans, något jag varit emot då det inte känns på riktigt.
Men oj vilken bra lösning det blev för mig. Nu kan jag göra det jag älskar mest samtidigt och behöver inte välja.
Har hunnit läsa 5 böcker på ca 1,5 månad. Underbart!

Jag använder mig av appen Bookbeat och är jätte nöjd.

Här kommer böckerna jag läst och mitt betyg ser ni ovanför varje bok.

Jag kan rekommendera alla fem böcker, men böckerna av Anders Jallai är riktigt bra. Det får en att fundera på hur Sverige och övriga världen styrs och vad lite vi vet om allt som sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback