Skolstart

Så är dagen kommen, min fina Ameli börjar skolan. Som hon längtat. Hon ser fram emot att lära sig läsa och skriva.
Jag är så stolt över henne och imponerad att hon tar det mesta så coolt. Hon har redan varit på fritids denna vecka med 70!!! andra barn från skolan och det var inget problem. Några barn kände hon redan men vid varje hämtning har hon fått nya kompisar.

Efter lämning i skolan passade jag på att köra ett härligt styrkepass, kände mig så stark idag vilket var kul.
Efter träningen badade jag i spat för att massera bäckenet, riktigt skönt och avkopplande.

Nu bakar jag bullar att ha i frysen inför 3:ans ankomst. Ni kanske är några som kommer på fika då och vad är godare är hemmabakade kanelbullar? Efter bullbak ska jag sova!
Idag är det prick 14 dagar tills bebis är beräknad att komma, spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback