Vi lever

God kväll alla!!!
Här är klockan 21.30 och barnen sover medans mannen och jag sitter på verandan och myser i värmen.

Vi har det helt underbart, vi badar, badar och badar. Tror aldrig jag badat så mycket på en sol semester som nu sedan jag själv var barn. Men att se barnens lycka när de badar är helt underbart. Det första Leia säger när hon vaknar är: bada, många bada.

Vi njuter av maten, frukten och drycken. 
Vi har inte skådat ett enda moln på himlen hittills.

Flygresan ner gick jätte bra. Barnen skötte sig kanoners, när det blev natt bäddade vi på golvet mellan stolarna. Och så sov de där nästan halva flygningen. 

Nu ska jag umgås med min man och fortsätta njuta.

Vår utsikt från vår bungalow.


Lilla Trollungen



Stora trollungen

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback