Snart

Nu ligger jag i sängen med två sovandes barn bredvid mig. Vi ska sova sista natten innan hemfärd.

Denna semester har varit den längsta någonsin. Dagarna har gått så långsamt så vi har verkligen hunnit njuta av Koh Lanta. Vi längtar alla hem nu till gula huset. Ameli är den som längtar mest, hon jublade när vi skulle gå och sova. 

Frågade vad hon skulle leka med när vi kommer hem:
-kurragömna!!! Jublade hon.

Idag har jag haft min sämsta dag, riktigt dålig i magen. Efter 2 dimor är det mycket bättre. Var på toaletten 3 gånger  på 3,5 timme och det var inte bara för att kissa så att säga...samt ont i magen. Har inte ätit något vidare idag heller, ingen matlust. Bara olika frukt shakes.

Sov gott alla så ses vi snart hemma!!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback