Liten

Leia är inte bättre på kroppen, det har istället blivit fler prickar och mer utbrett. Under fötterna är det verkligen blåsor, ser nästan ut som vid skavsår. Hon vill bli buren nästan hela tiden då det gör ont att gå.
Tycker så synd om henne.

Idag har vi varit på en promenad. Ameli cyklade och jag drog Leia i vagnen. Vi gick en bra bit och Ameli klagade inte en enda gång. Min duktiga flicka.
Leia somnade under promenaden och då passade jag och A på att mysa.

Efter att Leia vaknat åkte vi och handlade veckans matvaror, det gick bra som vanligt. Vi inhandlade även saker till Amelis kalas. Hon är då glad och spänd över att fylla 4år.

Nu har jag tränat ben och skall hoppa i duschen.

God natt

Stackars liten <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback