Lördagen

Natten till igår var hemsk.
L sov ganska bra och vaknade 3 gånger. Men A som brukar sova mer eller mindre hela natten vaknade 5!!!!! gånger. Och inte bara att hon vaknade utan hon hade svårt att somna om.

De vaknade inte samtidigt en enda gång, så igår var det en tröttare mamming än normalt.
H vaknar nästan aldrig av barnen utan måste väcka honom för avlastning och då blir jag vaken så bättre gå upp själv.

Status igår var en hängig pappa och 2 okey barn. De är snoriga och hostiga men ändå pigga. L märkte man mest på att hon är förkyld. Lite grinig till och från.

Wow så mycket snö det kommit, efter frukost skottade jag gångarna och uppfarten. Därefter åkte jag pulka med barnen.
Hade planerat att åka skidor, men då H inte kände sig bra körde jag ett hårt styrkepass istället. 
Hoppas kunna åka idag, dock inte de bästa spåren ännu då snön är lite "flygig" och inte pressas ihop ordentligt vilket leder till att det blir genomslag av gräs och grus på sina ställen.

Nu ska vi äta en god frukost och ha en härlig söndag tillsammans. Hur har er helg varit?

Puss!

2 av mina vackra <3




Kommentarer
David säger:

Passa på att åka nu. Det är bättre med halvdana spår då tar det bättre. Själv ska jag i väg och på årets andra utomhus bad med Jobbet

Svar: :)
Emeli

2014-01-19 | 11:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback